Paid Social Specialist
Paid Social Specialist
Er du obsessed med, hvilket content der performer bedst i ads, og hvordan man laver den perfekte copy?
Er du obsessed med, hvilket content der performer bedst i ads, og hvordan man laver den perfekte copy?
Så er du er den perfekte kandidat til teamet!
Så er du er den perfekte kandidat til teamet!


Miljø
Ung & unikt fællesskab


Udvikling
Altid fokus på udvikling


Events
Minder for hele livet
active promotion er en ung og ambitiøs marketingvirksomhed med én klar mission: At være de bedste til leadgenerering gennem betalt annoncering. Vi har allerede lanceret tiltag, som aldrig er set før i branchen – og vi er ikke kommet for at være nummer 2.
Rolle
Vi søger en Marketing Specialist med speciale i Paid Social, der vil være med til at drive og udvikle vores kunders annoncering på Meta (Facebook og Instagram). Du får ansvar for din egen kundeportefølje, og skal stå for strategi, eksekvering og optimering – med fuldt fokus på leadgenerering og performance.
Du bliver en del af et ambitiøst team med højt tempo, høj faglighed og frihed under ansvar. Vi arbejder med kunder, der årligt bruger +30 mio. kr. på marketing, er brancheførende og til stede på flere markeder.
Dine ansvarsområder
1. Strategi og eksekvering af Paid Social-kampagner
Udvikle og eksekvere leadgenererende kampagner på Facebook og Instagram
Tilpasse content og funnels til målgrupper i både Danmark og udlandet
Fokus på performance-KPI’er som CPL, CPA, ROAS og leadkvalitet
Identificere vækstmuligheder og opskalering af vindende setups
2. Kampagnestyring og optimering
Overvåge og optimere kampagner i Meta Ads Manager
Køre A/B-tests på kreative, målretning og budstrategier
Justere i realtid for at sikre effektiv udnyttelse af budgettet
3. Datadrevet beslutningstagning
Analysere performance med værktøjer som Meta Ads Manager, GA4, Supermetrics m.fl.
Udarbejde ugentlige rapporter med konkrete indsigter og anbefalinger
Sikre at markedsføringen understøtter kundens salgs- og vækstmål
4. Kundeansvar og -kommunikation
Varetage din egen kundeportefølje og sikre løbende performanceforbedringer
Afholde månedlige møder og præsentere strategi og resultater
Foreslå nye tiltag og forbedringer proaktivt – vi tror på rådgivning, ikke drift
5. Funnel- og konverteringsoptimering
Forstå hele lead-funnelen fra klik til kunde og optimere den løbende
Udvikle og forbedre landing pages
Arbejde målrettet med at forbedre leadkvalitet og konverteringsrater
6. Vidensdeling og teamudvikling
Bidrage med feedback og læring på tværs af teamet
Deltage i interne sparringer og onboarding af nye kollegaer
Hjælpe med at forme vores interne processer og metoder
Dine resultater hos os vil måles på:
Kontinuerlig forbedring af kundernes kampagner og leadvolumen
Nedbringelse af CPL og CPA – uden at gå på kompromis med kvalitet
Øget leadkvalitet og effektivisering af Paid Social-funnels
Kundetilfredshed og forretningsvækst
active promotion er en ung og ambitiøs marketingvirksomhed med én klar mission: At være de bedste til leadgenerering gennem betalt annoncering. Vi har allerede lanceret tiltag, som aldrig er set før i branchen – og vi er ikke kommet for at være nummer 2.
Rolle
Vi søger en Marketing Specialist med speciale i Paid Social, der vil være med til at drive og udvikle vores kunders annoncering på Meta (Facebook og Instagram). Du får ansvar for din egen kundeportefølje, og skal stå for strategi, eksekvering og optimering – med fuldt fokus på leadgenerering og performance.
Du bliver en del af et ambitiøst team med højt tempo, høj faglighed og frihed under ansvar. Vi arbejder med kunder, der årligt bruger +30 mio. kr. på marketing, er brancheførende og til stede på flere markeder.
Dine ansvarsområder
1. Strategi og eksekvering af Paid Social-kampagner
Udvikle og eksekvere leadgenererende kampagner på Facebook og Instagram
Tilpasse content og funnels til målgrupper i både Danmark og udlandet
Fokus på performance-KPI’er som CPL, CPA, ROAS og leadkvalitet
Identificere vækstmuligheder og opskalering af vindende setups
2. Kampagnestyring og optimering
Overvåge og optimere kampagner i Meta Ads Manager
Køre A/B-tests på kreative, målretning og budstrategier
Justere i realtid for at sikre effektiv udnyttelse af budgettet
3. Datadrevet beslutningstagning
Analysere performance med værktøjer som Meta Ads Manager, GA4, Supermetrics m.fl.
Udarbejde ugentlige rapporter med konkrete indsigter og anbefalinger
Sikre at markedsføringen understøtter kundens salgs- og vækstmål
4. Kundeansvar og -kommunikation
Varetage din egen kundeportefølje og sikre løbende performanceforbedringer
Afholde månedlige møder og præsentere strategi og resultater
Foreslå nye tiltag og forbedringer proaktivt – vi tror på rådgivning, ikke drift
5. Funnel- og konverteringsoptimering
Forstå hele lead-funnelen fra klik til kunde og optimere den løbende
Udvikle og forbedre landing pages
Arbejde målrettet med at forbedre leadkvalitet og konverteringsrater
6. Vidensdeling og teamudvikling
Bidrage med feedback og læring på tværs af teamet
Deltage i interne sparringer og onboarding af nye kollegaer
Hjælpe med at forme vores interne processer og metoder
Dine resultater hos os vil måles på:
Kontinuerlig forbedring af kundernes kampagner og leadvolumen
Nedbringelse af CPL og CPA – uden at gå på kompromis med kvalitet
Øget leadkvalitet og effektivisering af Paid Social-funnels
Kundetilfredshed og forretningsvækst
Vi har lavet et sted, hvor vi selv godt gad at være og det betyder at der er maksimal fleksibilitet.
Vi har lavet et sted, hvor vi selv godt gad at være og det betyder at der er maksimal fleksibilitet.
Vi tager på rejser hvert år og der er mulighed for at tilpasse det fuldstændig til ens hver dag.
Vi tager på rejser hvert år og der er mulighed for at tilpasse det fuldstændig til ens hver dag.








