Paid Marketing Specialist
Paid Marketing Specialist
Nørder du altid helt ned i det perfekte marketingmix og skalerer virksomheder til næste niveau med ads?
Nørder du altid helt ned i det perfekte marketingmix og skalerer virksomheder til næste niveau med ads?
Så er du er den perfekte kandidat til teamet!
Så er du er den perfekte kandidat til teamet!


Miljø
Ung & unikt fællesskab


Udvikling
Altid fokus på udvikling


Events
Minder for hele livet
active promotion er en ung og dynamisk marketingvirksomhed med en klar mission om at være de bedste inden for leadgenerering. Vi har allerede lanceret tiltag, som man aldrig har set før i branchen, så vi er ikke kommet for at være nummer 2.
Rolle
Vi søger en Marketing Specialist med stærk erfaring inden for leadgenerering til at blive en del af vores team. I denne rolle vil du være ansvarlig for din egen kundeportefølje, hvor du skal udvikle, analysere, optimere og varetage virksomhedernes digitale marketing på Meta og Google.
Du vil skulle stå for kundekommunikation, eksekvere på strategier, analysere og optimere på hele setuppet. Det er en position med utrolig meget frihed under ansvar.
Du vil være med til at arbejde med kunder, som har daglige marketingbudgetter på over 30 millioner kroner om året, som er brancheførende inden for deres felt, som annoncerer i flere dele af verden, og som er landskendte.
Du vil blive en del af en ekstremt sulten organisation med en klar ambition og mission, som samler de bedste talenter, og hvor medarbejderen er i hovedsædet, for det er sådan nogle som dig, der løfter vores kunder til nye niveauer.
Ansvarsområder
1. Strategi og eksekvering af leadgenerering
- Udvikle og opsætte marketingkampagner på Google og Meta (Facebook, Instagram) for at generere kvalitetsleads og konverteringer i både ind- og udland
- Optimere de nuværende setups for at forbedre konverteringsrater og maksimere ROI for kunderne.
- Fokusere på vigtige performanceindikatorer som Cost Per Lead (CPL), leadskvalitet, Cost Per Acquisition (CPA) og meget mere.
2. Kampagnestyring og optimering
- Lede og optimere kampagnerne på Meta og Google, analysere kampagneperformance og justere strategier for at nå målene.
- Samarbejde med resten af teamet for at sikre, at annoncerne er i tråd med brand-retningslinjer og optimerede for at få de bedst mulige resultater.
- Løbende overvåge KPI'er for at sikre effektivitet i spend og leadgenerering.
3. Datadrevet beslutningstagning
- Anvende analyseværktøjer som Google Analytics, interne performance dashboards og andet for at analysere kampagneperformance.
- Udarbejde ugentlige rapporter om setuppet med indsigt og optimeringsstrategier.
- Afholde månedsmøder med kunder, hvor du fastlægger en strategi og en plan.
- Arbejde tæt sammen med salg for at sikre, at markedsføringsstrategierne understøtter salgsobjektiver og forretningsvækst.
4. Lead-funnel administration
- Ansvar for og styring af marketing-lead-funnel-processen fra ukendt til kunde.
- Udvikle detaljerede rapporter om kundeadfærd, lead nurturing og konverteringsoptimering.
5. Hjemmeside optimeringer/CRO
- Optimere kundernes side for at maksimere resultaterne for annoncering
- Udvikle og opsætte landingpages, som tilpasses de forskellige kunderejser, for at sænke prisen pr. lead og hæve kvaliteten.
6. Samarbejde og teamudvikling
- Arbejde tæt sammen med tværfunktionelle teams, herunder kreative og salgsafdelinger, for at sikre mål og kampagneeksekvering.
- Bidrage til en kultur, hvor vi alle sammen er sultne og ambitiøse samt løbende forbedringer i teamet ved at give feedback og støtte til andre teammedlemmer på ugentlige møder.
- Udvikle og forbedre nye talenter og være ansvarlig for at hjælpe med at uddanne og forbedre nye talenter i firmaet til at nå deres maksimale potentiale.
7. Kundeportefølje og kundekontakt
- Ansvarlig for din egen kundeportefølje og maksimere deres afkast, så de får mest muligt ud af deres setup
- Hele tiden have fokus på, hvordan du kan forbedre kundernes nuværende løsning med nye og anderledes tiltag.
- Kundekommunikation og mulighed for både at afholde online og fysiske møder for at give vores kunder den bedst mulige oplevelse.
active promotion er en ung og dynamisk marketingvirksomhed med en klar mission om at være de bedste inden for leadgenerering. Vi har allerede lanceret tiltag, som man aldrig har set før i branchen, så vi er ikke kommet for at være nummer 2.
Rolle
Vi søger en Marketing Specialist med stærk erfaring inden for leadgenerering til at blive en del af vores team. I denne rolle vil du være ansvarlig for din egen kundeportefølje, hvor du skal udvikle, analysere, optimere og varetage virksomhedernes digitale marketing på Meta og Google.
Du vil skulle stå for kundekommunikation, eksekvere på strategier, analysere og optimere på hele setuppet. Det er en position med utrolig meget frihed under ansvar.
Du vil være med til at arbejde med kunder, som har daglige marketingbudgetter på over 30 millioner kroner om året, som er brancheførende inden for deres felt, som annoncerer i flere dele af verden, og som er landskendte.
Du vil blive en del af en ekstremt sulten organisation med en klar ambition og mission, som samler de bedste talenter, og hvor medarbejderen er i hovedsædet, for det er sådan nogle som dig, der løfter vores kunder til nye niveauer.
Ansvarsområder
1. Strategi og eksekvering af leadgenerering
- Udvikle og opsætte marketingkampagner på Google og Meta (Facebook, Instagram) for at generere kvalitetsleads og konverteringer i både ind- og udland
- Optimere de nuværende setups for at forbedre konverteringsrater og maksimere ROI for kunderne.
- Fokusere på vigtige performanceindikatorer som Cost Per Lead (CPL), leadskvalitet, Cost Per Acquisition (CPA) og meget mere.
2. Kampagnestyring og optimering
- Lede og optimere kampagnerne på Meta og Google, analysere kampagneperformance og justere strategier for at nå målene.
- Samarbejde med resten af teamet for at sikre, at annoncerne er i tråd med brand-retningslinjer og optimerede for at få de bedst mulige resultater.
- Løbende overvåge KPI'er for at sikre effektivitet i spend og leadgenerering.
3. Datadrevet beslutningstagning
- Anvende analyseværktøjer som Google Analytics, interne performance dashboards og andet for at analysere kampagneperformance.
- Udarbejde ugentlige rapporter om setuppet med indsigt og optimeringsstrategier.
- Afholde månedsmøder med kunder, hvor du fastlægger en strategi og en plan.
- Arbejde tæt sammen med salg for at sikre, at markedsføringsstrategierne understøtter salgsobjektiver og forretningsvækst.
4. Lead-funnel administration
- Ansvar for og styring af marketing-lead-funnel-processen fra ukendt til kunde.
- Udvikle detaljerede rapporter om kundeadfærd, lead nurturing og konverteringsoptimering.
5. Hjemmeside optimeringer/CRO
- Optimere kundernes side for at maksimere resultaterne for annoncering
- Udvikle og opsætte landingpages, som tilpasses de forskellige kunderejser, for at sænke prisen pr. lead og hæve kvaliteten.
6. Samarbejde og teamudvikling
- Arbejde tæt sammen med tværfunktionelle teams, herunder kreative og salgsafdelinger, for at sikre mål og kampagneeksekvering.
- Bidrage til en kultur, hvor vi alle sammen er sultne og ambitiøse samt løbende forbedringer i teamet ved at give feedback og støtte til andre teammedlemmer på ugentlige møder.
- Udvikle og forbedre nye talenter og være ansvarlig for at hjælpe med at uddanne og forbedre nye talenter i firmaet til at nå deres maksimale potentiale.
7. Kundeportefølje og kundekontakt
- Ansvarlig for din egen kundeportefølje og maksimere deres afkast, så de får mest muligt ud af deres setup
- Hele tiden have fokus på, hvordan du kan forbedre kundernes nuværende løsning med nye og anderledes tiltag.
- Kundekommunikation og mulighed for både at afholde online og fysiske møder for at give vores kunder den bedst mulige oplevelse.
Vi har lavet et sted, hvor vi selv godt gad at være og det betyder at der er maksimal fleksibilitet.
Vi har lavet et sted, hvor vi selv godt gad at være og det betyder at der er maksimal fleksibilitet.
Vi tager på rejser hvert år og der er mulighed for at tilpasse det fuldstændig til ens hver dag.
Vi tager på rejser hvert år og der er mulighed for at tilpasse det fuldstændig til ens hver dag.








